lauantai 29. lokakuuta 2011

Hömppähorinaa

Nämä ovat taas näitä harlekiinihömppäihorinoita, jotka eivät kiinnosta ketään. Mutta omapa on blogini, joten annanpa palaa. 

Olen pää kuumana etsinyt viime päivinä jotain ultrakevyttä luettavaa ja kävinkin toiveikkaana jo harlekiinien nettisivuilla kyttäämässä, mitä on tarjolla. Mutta ei saatana. Ei pysty ei kykene - edes tässä tilassa, jossa aivokäyrä näyttää nollaa. 

Katsokaa nyt itsekin: 


Siis vittu-perkele-saatana - kuka näitä lukee!?

Kuka voi edes mielikuvituksensa villeimmässä lännessä kuvitella, että mies - oli miten täydellinen hyvänsä - tuosta noin vain rakastuu kuolettavasti maha pystyssä ajelehtivaan valaaseen, joka odottaa lasta toiselle miehelle ja jonka nilkat ovat turvoksissa, rakko epäkunnossa ja pää hormoneista sekaisin?

Mikä vielä tärkeämpää, kuka oikeasti osaa kuvitella, että täydellisen hyveellinen ja siveä nainen (sellaisia ne aina ovat, valitettavasti), joka odottaa lasta toiselle miehelle (nilkat turvoksissa, rakko reistaten ja pää hormoneista sekaisin) rakastuu aidosti pari kuukautta paksuksi pamahtamisensa jälkeen uuteen mieheen?

En minä ainakaan. Eikä minusta ole myöskään viihdyttävää lukea raskaana olevasta sankarittaresta. Tulee mieleen vain oma karsea odotusaika.

Pakko pistää reklamaatio kustantajalle. Eipä ole ensimmäinen.



4 kommenttia:

  1. Mä kerran yritin noita. Kerran, turkin lomamatkalla, kuppasessa hotellissa, turistiripulin kourissa. Sanottakoon, että ennemmin tulkitsin vatsani sisällön taiteellisia tuotteita pöntön seinämillä, kuin luin noita. Se oli vain liiiiiiikaa. yöök.

    VastaaPoista
  2. Minun surullinen tilannehan on se, että luen näitä ihan onnesta soikeana, jos näistä joskus alkais taas ilmestyä jotain siedettävää. Mutta nyt on laatu olla kohta jo vuoden niin paskaa että ei mitään rajaa...tiedän, olen säälittävä.:-)

    VastaaPoista
  3. Oletkos huomannut, että Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulosta on tehty versiot Ylpeys, ennakkoluulo ja zombiet sekä Ylpeys, ennakkoluulo ja vampyyrit. Muistaakseni ainakin nimet olivat tällaiset. Kuka näitä keksii?

    VastaaPoista
  4. Kuule olen! Ja vähältä piti etten ostanu tuota zombie-versiota kirjana. Elisabeth zombientappajana vaikutti tosi hupaisalta. Minä vajoan mille tasolle vain!

    VastaaPoista